Rimor EVO 5 PLUS to kamper w wersji z alkową zbudowany na podwoziu Forda. Podwozie Forda wyposażone jest w silnik 2.0 diesla 170 KM i automatyczną sześciostopniową skrzynię biegów typu Powershift.
Rimor EVO 5 PLUS to kamper w wersji z alkową zbudowany na podwoziu Forda. Podwozie Forda wyposażone jest w silnik 2.0 diesla 170 KM i automatyczną sześciostopniową skrzynię biegów typu Powershift.
Model EVO 5 PLUS, to kamper z homologacją dla sześciu osób, mający trzy łóżka dwuosobowe. W sypialni mieszczącej się z tyłu kampera znajduje się łóżko poprzeczne, pod którym jest bardzo obszerny luk bagażowy. W salonie znajdują się dwie dwuosobowe kanapy do siedzenia w formule face to face i stół z możliwością powiększenia blatu. Po przerobieniu stołu i kanap uzyskujemy drugie duże i wygodne dwuosobowe łóżko. Trzecie łóżko dwuosobowe znajduje się w alkowie. Olbrzymim atutem tego kampera jest duża zintegrowana łazienka z wyodrębnioną kabiną prysznicową, z oknem i świetlikiem dachowym. Kuchnia zwraca na siebie uwagę linią mebli, która została starannie zaprojektowana i dzięki temu robi wrażenie bardzo obszernej i praktycznej. Wyposażona została w 141 litrową lodówkę z zamrażarką firmy THETFORD, oraz 3-palnikową kuchenkę gazową i zlewozmywak ze stali nierdzewnej. W modelu EVO 5 PLUS znajdziemy obszerną szafę ubraniową, oraz dużą ilość szafek ściennych pozwalającą zabrać ze sobą bez problemów odpowiednią ilość ubrań i innych niezbędnych artykułów wyprawowych.
Dane techniczne: